مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-23سياسي

فارس من| مطالبات کارکنان و بازنشستگان در چهارچوب قوانین در حال بررسی است


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در چهارچوب قوانین و مصوبات هیات مدیره شرکت مخابرات در حال بررسی است و در حال تلاش هستیم تا مشکلات برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

مطالبات کارکنان و بازنشستگان مخابرات به ویژه بحث تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مخابرات از موضوعات مطالبه ثبت شده کارکنان این شرکت در سامانه فارس من است که در این رابطه میثم باقری رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم می گوید: بهتر است نگاهی به تاریخچه واگذاری این شرکت به بخش غیر دولتی بیاندازیم.

تاکید و اصرار ما کارکنان این شرکت بر بکار نبردن تعبیر بخش خصوصی است چون  خریدار سهام مدیریتی مخابرات به معنی واقعی کلمه بخش خصوصی محسوب نمی شود و از شرکتهای بزرگ تشکیل شده که  وابسته به نهادهای انقلابی و حاکمیتی  است  که در تقسیم بندی انجام گرفته در قانون اساسی و همچنین قانون محاسبات عمومی  به آنها موسسات عمومی عام المنفعه گفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبات کارکنان و بازنشستگان در چهارچوب قوانین در حال بررسی است

فارس من| مطالبات کارکنان و بازنشستگان در چهارچوب قوانین در حال بررسی است